Skip to main content

Politikker for Bekey A/S

Kun offentlige virksomheder eller virksomheder med at gyldigt CVR- eller SE-nummer har mulighed for at få adgang til at anvende Bekeys digitale nøgleløsning.

100+ millioner åbninger siden 2010Allerede installeret i 602+ danske postnumre60.000+ unikke brugere i Danmark og Norge

Adgangspolitik

Kun offentlige virksomheder eller virksomheder med et gyldigt CVR- eller SE-nummer kan få adgang til at anvende Bekey’s digitale nøgleløsning.

En virksomhed skal godkendes af Bekey og der gives kun adgang til at anvende Bekey’s digitale nøgleløsning i nødvendigt omfang, så virksomheden kan udføre deres virksomhed, herunder levere forsendelser, varer eller tjenesteydelse.

Download adgangspolitik

Almindelige betingelser

Bekey leverer og installerer gratis en eller flere elektroniske låseenheder (Bekey SmartRelay) i dørtelefonanlægget i Kundens opgangsdør(e).

Bekey kan digitalt tildele elektroniske nøgler, så postvirksomheder, distributører og andre med et legitimt ærinde kan få adgang til opgangsdøren. Tildelingen af elektroniske nøgler sker i henhold til Bekeys Adgangspolitik.

Download almindelige betingelser

Databehandleraftale

Denne aftale (og tilhørende bilag) fastsætter databehandlerens (Bekey) rettigheder og forpligtelser, når denne foretager behandling af personoplysninger på vegne af den dataansvarlige (Kunden).

Aftalens formål er at overholde databeskyttelsesforordningen i forbindelse med Kundens brug af Bekeys digitale nøgleløsning.

Download Databehandleraftale

Øvrige politikker