Nemlig.com har benyttet sig af Bekeys digitale nøgle til deres hjemmeleveringer siden 2021
Om Nemlig.com
Nemlig.com er Danmarks første og største online supermarked.
Nemlig.com har en vision om at skabe et bedre liv for folk i Danmark. De har stort fokus på service og udfordrer hele tiden status quo, vi hverdagen gøres nemmere for deres kunder.
At gøre hverdagen nemmere for kunderne, er også noget vi bestræber os på i Bekey. Derfor er det også netop her, at vores digitale adgangsløsning kan være med til at gøre en forskel for Nemlig.com, og alle deres kunder.
Flexlevering
Gennem samarbejdet kan Nemlig.com tilbyde flexlevering til deres kunder. Det betyder, at man som kunde, kan få hjemmelevering, uden at man behøver at være hjemme for at tage imod sine varer.
Når Nemlig.com bud skal levere varer til en kunde der bor i en aflåst opgang, benytter buddet blot Bekeys digitale nøgle til at låse sig ind i opgangen. Det kalder vi flexlevering – Det er både fleksibelt for dig som kunde, og for Nemlig.com.

Lettere dagligdag
Bekey gør det let for dine beboere at modtage leverancer, fx pakker og måltidskasser.
Med Bekey i opgangen er din ejendom rustet til en fremtid, hvor flere og flere produkter vil kunne leveres direkte til døren – uden besvær for hverken distributører eller beboere.
Hvem får adgang til opgangen?
Der bliver udelukkende givet adgang til personer med et legitimt ærinde i opgangen, f.eks. hjemmeplejere, omdelere eller chauffører der afleverer måltidskasser.
Gør hverdagen mere tryg
Kun personer med et ærinde får adgang til opgangen. Dette minimerer risikoen for tricktyveri, hærværk og indbrud.
Det registreres præcist, hvem der har brugt en digital nøgle til at komme ind i din opgang og hvornår – og adgangen kan tildeles og fratages øjeblikkeligt.
Med Bekey er der desuden ingen fysiske nøgler, der skal udlånes og som kan blive væk, stjålet eller kopieret.